onemore 10 aylık olduk hala saat başı uyanıyor bazı zamanlar acaba düzeliyor mu dediğim oluyor sonra hemen başa sarıyoruz, ne zaman düzelecek bu uykularımız zira ben bittimm
miniksercedefne onemore maalesef ben tam 2.5 sene çektim. Oğlum meme emiyordu 45 dk en geç 1 saat olunca uyandır gündüz en fazla 30-40 dk uyurdu. Meme emmeyi bırakınca uykuları düzeldi.. çok zor çok yıpratıcı Allah kolaylık versin
AegeansMom onemore bittim deyip deyip bitmediğini anlıyorsun. 18 aylık hala öyle ama arada birkaç gün kıyak geçiyoe sağolsun 2 3 saat uyuyor bazı geceler. Yavaş Yavaş düzelecek sanırm
beyzaslck onemore benim bebeğimde bugün tam 10 aylık oldu. Bizimki de böyle malesef saat başı kalkar asla emmeden geri uyumaz pışpış pat pat falan kabul etmez emzikte almıyor 😏
nymeria_ onemore ayni durumu aylarca yasadim 1 yasina girince bicak gibi kesildi bir hafta cok guzel uyudu Allahim galiba bitti artik oh dedim simdi gene dis cikariyor saat asi olmasa da zirt pirt kalkip duruyor