Oğlum 6 aylık. Ek gıdaya başalayacağım fakat ne zaman kahvaltı ne zaman mama vermeliyim. Aralıkları kaç saat olmalı. Bir programı olan örnek verebilir mi?
Kahvaltı öğle akşam şeklinde direkt başlayacağım azar azar. Kızımda da öyle yapmıştım fakat unutmuşum