Canım anneler bebeğim doğduğundan bu yana emzirme konusu bazen sıkıntılı oldu emmesi sagdim biraz büyüdü hep ben cagiriyodum emzirmek için falan kısacası çok düşkün değildi emmeye . Emzirdigim süre içinde bu son zamanlarda kendime iyi bakmadım kalsiyum eksikliği kalojen eksikliği ve kaslarimda zayıflık falan çıktı . Ortopedi doktorum da artık emzirme bukadar yeterli dedi neyse 2 hafta falan geçti çocuğum kendisi emmek iştemiyor kafasını geriye itiyor agliyo emmemek için ben de emzirmedim ama 3 gündür emmiyor sütüm hala var icim çok buruk ya