ozlemmmmmm Arkadaşlar kızım 4 gündür elini yumruk yapıp suratına ağınza falan vuruyor normalmı bilemedim lütfen yardımcı olun genel olan bişimi bu 4 aylık biraz geçti
motherisbackk ozlemmmmmm vurmuyor da acaba dişlerini kaşımaya çalışıyo olabilir mi? Genelde öyle yapıyolar ama
ahmethamza ozlemmmmmm elleriyle bisey tutmaya çalışıyor sabitleyemeyince benimkide yapıyor. Elleriyle kendine dokundurup ne yapmak istediğini anlamaya çalışıyorum. Bazen bana da vuruyor sürekli elini yüzüme degmek istiyormuş değince duruyor benim