gencmom_ Ay Bi mutluyum şuan sabahtan beri 80008 bin kere anni dese de mutlu oldum Başlık şakaydı Kızım 2 yaşına geldi inatla anne demiyordu bugün Bi baktım annii dedi 🥰😍 O yüzden sakın korkmayın konuşmuyor etmiyor acaba neden diye zamanı elbette vardır 💚
Kuzeymomss gencmom_ Benim oğlum da 26 aylık, anne diyebiliyor ama asla bana anne demiyor. Demesi için canının acısıması gerekiyor resmen. Sürekli ismim ile sesleniyor. Bu arada ismimde kısa ondan mı anlamadın
buhayatbenim gencmom_ sizin adınıza sevindim bende oğlumdayken çok bekledim tam 2,5 yaşında anne kelimesini duymuştum elhamdulillah.
Asyaamerve gencmom_ 2 yaş 1 aylık asla annem demiyor. Arada bir anne der gibi oluyor seviniyorum sonra bakıyorum yok demiyor bı ara diyordu sonra unuttu. Halbuki akşama kadar annecimmm diye seviyorum. Anneeee de diyorum o bana babaaa diyo😄😄😄
Tatlican gencmom_ Bende kızm ilk anne dediginde Cok mutlu oluştum hatta sesini kaydetmişim dinliyorum ara ara