Bence o değişiyor her bebeğin karaketeri bizlerin bile farklı mesela.. pskiojk maddi olarsk kaç tane hazır olabiliyorsan öyle iyi .ben mesela çok çocuk istiyorum şuan kızım 9 aylık cesaret edemem bı 3 yıl sonra istiyorum bı ara kızım 4 aylıkken ne cesartse grldilerdi çocuk yapma perileri .aslında hala daha bı en az 4 istiyorum ama ugrasabilir miyim o kadar enerji bulabilir miyim bilmiyorum .hayirlsii diyorum artık nasip .