Harika1103 merhaba ben sizin hangi postunuza istinaden yazdım hatırlayamadım kusura bakmayın.. bebeğimi kaybettim ben maalesef,ense kalınlığı 2 günde 2,6dan 3,5 olmustu ve kalbi atmıyordu kendisi gelmek istemedi cennette en güzel yerde büyüyordur insallah