dfnddm merhabalar,benim bebeğimde öyleydi yenidoğan zamanında abartısız günde 8 kez vs kaka alıyordum,doktora danıştığımda bebeğimin gastrokolik refleksi olduğunu ve çok normal olduğunu söylemişti,hatta büyüdüğünde bebeğinizin metabolizması çok hızlı olacak ve çok yesede öyle kilo problemi olmayan bir hayatı olacak demişti..şimdi 1 yaşındayız hala günde 3 kez kaka yapabiliyor..🫠