balbebekmom hbbplt bizde bayadır kullanıyoruz. Ama ishal bi kaç hafta aralıklarla decam etti. Hipp ten sonra bizde de aynıydı. Mama yiyor peşine su gibi kaka yapıyordu.
asya343 hbbplt Bizde kullanıyoruz 6 buçuk aylık şuan bebeğim önceden 2 3 günde bir yapardı şuan hergün yapıyor normal yani ishal değil 4 aylıktan beri kullanıyoruz
3247 hbbplt kabız oldu benım kızımda ek gıda dan mı mama dan mı anlamadım ama bebelac 2 kullandım 2 defa verdim kakasını zor yapıyor bıde aşırııı sert kuru karnı vs sertleşmedi ama gazını da çok zorluyor