11.5 aylık bebeğim var hiç bişey yemiyor mama içiyor ve emiyor ek gıdaya ilk başladığımızda da aman aman yemezdi çorbayı falan severek yerdi telefon izleterek yedirmek istemiyorum alışmasın diye zorluyorum zorlamak da iyi değil diyolar diş döneminde üstten 3 tane dişi geldi 4. De patlamak üzere acaba ondan mı diyorum acaba balık yağı falan mı alsam misal patates köfteyi seviyor bi parça alıyor devamı yok ağzını kapatıyor başını çeviriyor başına gelen anneler siz neler yapıyorsunuz geçiyor mu bu dönem 😏