Kızlar adetimden bir hafta önce evde spor falan yapiyordum adet ağrım oldu herhalde dedim hastalanicam galiba hatta adetimden önce yoğun akıntım olur yine öyle oldu çok akintim oldu ama şuan 10 gün gecikti hiç bir ağrı vs biseyim yok hastalanacakmis gibi bende 10 gün oldu diye test yaptım negatif çıktı saat 11 gibi yaptım gittim geldim baktım yoktu birsey az önce çöpü atacaktim tekrar baktım silik çizgide degilde sanki çizginin yeri varmış gibi yada sürekli dikkatli baktikca banami öyle geldi gözüm bulandi artik bakmaktan olsaydı hemen cikmazmiydi bu kadar gecikmeye tekrar test yapacağım çok stres oldum