Merhaba 14 gün oldu doğum yapalı ilk sezeryanımda yaşamamıştım böyle bir sorun ama midem mi diyeyim midemin üstü mü diyeyim bir ağrı giriyor anlatamam ne yemek yiyebiliyorum ne oturabiliyorum. Gaz mı diye düşündüm ama damla kullandım rahatladım ondan olduğunu sanmıyorum da. Annemlerle büyük bir sorun,kavga yaşamıştık ondan sonra oldu ilk ara ara şiddetleniyor başına gelen var mı?