gzgnx aynı zamanlarda bizde de vardı, simdi 4 yasında duzeldi cok sukur kendi kendine. Ben de endiselenmistim biraz, uzun surmustu cunku. Ama su anda iyi, zamanla kendi kendine gecti. Sanırım uzmanlar da ⅚ yasından sonra profesyonel gorus oneriyor. Hızlı dusunup, dusunduklerini dile getirmek isteyince karısıyor ve kekeliyorlar. Fakat siz gene de icinizi rahat etmek için bir uzmandan gorus alın isterseniz💐gene de iciniz rahat olsun