Kızlar sezaryen olalı 30 gün oldu yaklaşık ve 15 güne yakındır kabızlık sorunu yaşıyorum bu süreçte yaklaşık 3 kere falan çıkabildim tuvalete. Şurup kayısı bol sıvı her şeyi denedim olmadı bu durumu yaşayıp lavman vs yapan var mı ya da nasıl çözüm buldunuz?