Oykuu_bebekk Merhaba Arkadaşlar bebeğim 4 aylık İstanbulda Gaziantep gitcez arabamızla uçakla kulağına zarar veririz diye cesaret edemedik bizim gibi uzun yolculuk yapan var mı acaba bizi neler bekliyor 🙏
Nazlicann Oykuu_bebekk ben 4 aylıkken elazığdan antalyaya gittim kafasına bere taktım kulkları kapandı ve emzirdim emzik tutuyorsa emzik verebilirsiniz hiç bişey olmadı
pollyophelia Oykuu_bebekk ben bebeğim iki buçuk aylıkken uçak seyahati yaptım iniş ve kalkışta beslendiği sürece sorun olmuyor çok da rahat geçmişti araçla uzun yol yapmadık henüz ama 20 ocakta Samsun-Eskişehir yapacağız 8-10 saat civarı sürüyor bakalım nasıl geçecek ben de merak ediyorum
Yamac2019 Oykuu_bebekk Merhaba bende araba ile 4 saatlik bir yolculuğa çıktım çöm güzel geçti huzursuz olmadı hiç zaten bebekler araba sesinden rahatsız olmazlar ki için rahat olsun uçağa gelince eğer süt veriyorsan iniş kalkış zamanlarında sütünü verirsen hiç sorun olmuyor
Yamac2019 Oykuu_bebekk Merhaba bende araba ile 4 saatlik bir yolculuğa çıktım çöm güzel geçti huzursuz olmadı hiç zaten bebekler araba sesinden rahatsız olmazlar ki için rahat olsun uçağa gelince eğer süt veriyorsan iniş kalkış zamanlarında sütünü verirsen hiç sorun olmuyor
Yaso25 Ben 2 bucuk aylıkken İstanbuldan Çankırı ya gittim geldim cok sukur rahat gıttık. Reflu yatagı vardı onunla beraber arka koltukta yattı rahat etti. Bız gece cıkmıstık ve cogunlukla uyumustu.
Oykuu_bebekk Nazlicann Uçakla sanırım ya ne bilim eşim diyor ben zor dayanıyorum kulağım ağrıyor kızımız dayanamaz ondan bende ısrar etmedim kulağı ağrırsa benden bilir diye üstelemedim😪
Oykuu_bebekk pollyophelia ne bilim brndr uçak istiyorum ama eşim sıcak bakmıyor 😑 ondan arabayla gitcez bakalım 🙏
Oykuu_bebekk Yamac2019 evet emiyor ama çok kusuyor sonrasında ondan da cesaret edemedim inşallah bol uykulu geçer 😜 çok teşekkür ederiz
Yamac2019 Oykuu_bebekk Şükür hiç kusma olayımız olmuyor bizim o yüzden rahattım ama 4 saatin sonunda göğsüme süt doldurtmak zor oldu 😂
Melisada Oykuu_bebekk 4 aylıkken bizde yapmıştık Kırklareli den Antalya'ya gittik arabamizla uçakla cesaret edememistik. vardığımizdan birkaç saat sonra ağlamaya başladı kulakları ağri yaptı arabayla gitmemize rağmen çığlık çığlığa ağlamıştı uçak daha mantıklı bence
Melisada Oykuu_bebekk evet uçakta sadece birkaç dakika rahatsız olup ağladığıni duyuyorum siz bilirsiniz yine de
Ummus-kaan Oykuu_bebekk nevşehirden muğla bodruma gitmiştik hiç zorluk çıkartmadı emdi uyudu etrafa baktı arabada yolcukluk yapmayı seviyorsa zorluk çıkartmaz bence. Benim yanımda 3 yaşındaki oğlumda vardı. Sık sık mola verdik sorun olmadı
Almilabebek_1408 Oykuu_bebekk meraba bizde 5. Aya giricez 8 saatlik bir yolculuk yapicaz kisa zamanda bakalim ne olacak🤲😅