pprensesannesii kedinin karnesini alın, acile gidin. Benim kedim de beni çok fena ısırmıştı, acilde doktor ne olur olmaz diye bir kuduz, tetanoz aşısı vurdu, cumartesi akşamı olmuştu. Pazartesi enfeksiyon hastalıkları doktoruna gittim, kuduza devam etmeye gerek yok dedi karnesini görünce. İçiniz rahat olsun derseniz doktorla danışmakta fayda var.