gamzeomur1 Merhaba hanımlar ,18 aylık oğlum çok hareketli,yetişemiyorum hızına oyuncakları ile oynuyor ama ben evde yapabileceğim etkinlik önerisi arıyorum ,varmı bu aya uygun öneriniz ☺️🥰
Twin_mom gamzeomur1 ben evde jöle, kum oyun hamuru ve çamur hazırlıyorum. İçlerine oyuncaklar koyuyorum onları çıkarıyorlar falan. Güzel zaman geçiriyorlar. Benimkiler haşa her şeyi ağızlarına götürdüğü için kendim yapıyorum daha güvenilir oluyor.
gamzeomur1 Twin_mom yaa çok iyi fikir benimki de ağzına götürüyor herşeyin tadına bakmazsak olmaz ,peki nasıl hazırlıyorsunuz tarif alabilir miyim acaba
Twin_mom gamzeomur1 hepsinin internette tarifi var ama ben göz kararı yapıyorum. Bir tek hamuru tarife göre yapıyorum. İnternetten bakarsanız bulabilirsiniz. Ben yanlış vermeyeyim. Çamur için nişasta su ve kakao kullanıyorum. Nişasta 3 su bardağı ise 1 su bardağı su ekliyorum bir kaşıkta kakao bu çamur oldum. Kum içinse irmik un ve sıvı yağ kullanıyorum. Bunları göz kararı koyuyırum. Jel ise meyve suyu evde genelde kendim hazırladığım oluyor işine 3 kaşık falan nişasta koyup pişiriyorum. Kabın içine boşaltmadan kaba oyuncaklarınkoyuyorum böylece donuyor. Genelde akşamdan hazırlıyorum bunu çok güzel jöle oluyor. Hamur içinde dediğim gibi internetten bakıyorum o ezberimde değil