Merhabalar, alerjik ikiz bebeklerimiz yaklaşık 1 haftadır ne mama ne de ek gıda yiyorlar. Mama veya ek gıdayı çok az bir miktar içip bırakıyorlar. Neocate mama veriyoruz , anne sütü tamamen kesildi çoktandır. 9.buçuk aylıklar. Benzer durum yaşayan veya bu konuda bilgisi olan varsa lütfen ne yapacağımızı söyleyin.