Alyasmom23 ben doğumdan bir ay sonra cerazetteye başladım, yedi ay hiç adet olmadım, adet olmaya başladıktan sonra da hep düzensiz oldum, ara kanamalarım da oldu, başka bir yan etki yaşamadım, ama hamilelik öncesi kullandığım hap daha iyiydi, adetlerim düzenli idi