Hulyaannee Bır çocuğum var 2 buçuk yaşında doğumdan sonra romatizma çıktı bende en riskli romatizma.korunduğum halde şuan 5 haftalık hamileyim doktor riskli dedi sizce ne yapmalıyım anneler yardım lütfen
birisi007 Hulyaannee Anneye ciddi bir zararı dokunuyorsa hamileliğin aldırmak gunah değil diye biliyorum. Yalnız bebek sağlıklı veya sağlıksız aldırmak bir cana kıymak kadar gunah. Bu hassas bir konu iyice araştırın derim 🥹 Ama tabi öncelik annenin sağlığı