İyi bayramlar kızlar kızım 10 aylık emiyor sütüm yetmemişti başta mamayı bile kaşıkla verdik biberon emzik tutmadı ne yaptıysak bende migren var çok ağır ataklar geçiriyorum serum takmadan düzelmiyor bildiğiniz üzere ilaçta kullanamıyorum tabi bu sebeple bir yaşına kadar sabredip sonra kızımı kesmek zorundayım memeden biberona alışır mı hangi biberonu tercih etmeliyim böyle bir durum yaşayan var mı tecrübelerinizi öğrenebilir miyim?ayrıca bu benim 3. Çocuğum diğer ikisini iki buçuk yaşına kadar emzirdim onlarda aşka emzik ve biberon tutmadı bu yüzden hiçbir bilgim yok bu konuda