Siz lütfen dikkat edin ben ilk doğumumda annem vardı ama eve geldiğim gibi yemekti süpürmeydi ben yapmak zorunda kaldım yapmadı hiç bende hemen ayaklandım diye gezdim ortalıkta 2. Doğumumu yaptım 5 yıl sonra doktorum dikişlerin sıkıntılıydı düzelttik dedi ama çok detay vermedi üzüldüm dedi hatta bu kez hiç iş yapmadım 14 gün oldu doğum yapalı biraz daha iyiyim şükür kimseniz yoksa yavaş yavaş yapın atıyorum evi süpürün dinlenin bulaşık yıkayın dinlenin böyle çok zorlamadan ağır kaldırmadan ☺️