3 aylıkken yaptırdık süper oldu genel olarak huzursuz değildi sadece ilk gün gece çok sık uyanıp meme istedi pipisi yapışmasın diye karton bardak koyduk hemşirenin anlattığı şekilde sadece ertesi gün çok sulu kaka yapmıştı pipisine de denk gelmiş ona çok ağladı ama yıkayınca geçti onun dışında tavsiye ederim kelimesin tam anlamıyla oldu da bitti :)