Kaylamom bence hiçbir şey geçirmiyor neler yaptık neler ama en az iki ay çekiyorsun. Bebeğin bağırsaklarından kaynaklanıyor, biz damla kullanıyoruz sap simplex onun dışında da karnına sürekli masaj yapıyorum her beslenmeden önce. Daha sonra ayaklarını oynatıyorum felan