ebruli08 Merhaba en önemlisi sabır.
Bebeğiniz ağladığı zaman kesinlikle üstüne gitmeyin. Sakinleşmesini bekleyin, sizde sakinleşin oyalayın. Odağını farklı bir yere çekin, sinirini unutsun.
Yatarak emzirmeye çalışın. Ben yan yatarak emzirdim 1 hafta 10 gün içinde düzeldi çok şükür. 3 aylık iken geçirdik biz.
Sizin kaç aylık?