Arkadaşlar oğlum 15 aylık normalde zeytini yer çekirdeğini çıkarırdı az önce zeytinin kendisini çıkardı çekirdeği yok yere mi düştü diye baktım yok üzerini hep soydum belki gözden kaçırmışımdır diye ama yok kendinde de bi anormallik yok başka şeyler yemeye devam etti yedi şimdi de uyudu sizce yutmuş mudur yutarsa bi zararı var mıdır korkuyorum açıkçası...