Kızlar bebeğim 3 ay 13 günlük. Cuma gününden beri karnı hep gurul gurul. Normalde böyle olunca gaz çıkarınca geçerdi şimdi gazını yapsada gurul gurul. Bir de normalde günde 2 3 kere kaka yapardı cumadan beri sadece pazartesi yaptı o kadar. Kaka yapmadığı için midir