tomvejerry İki öneri istiyorum sizden birincisi marka? İkincisi ise kullanışlı birşey mi bu panda bisiklet alsam rahat eder miyim ?
anneyimannea tomvejerry bence kullanışlı 1,5 yaşında aldım bebek arabasında durmuyordu onu sevdi markete yürüyüşe filan giderken bindirdim
lidokain tomvejerry ay evet aldım ben 14 aylıktı galiba o kadar seviyor ki bebek arabasından rahat. Tek elle surulebilecek olanından alın. Çift elle sürülmesi zor olan var tavsiye etmem
minervadefne tomvejerry panda olandan var bizde yerimiz yoktu eve çıkarıyorduk çok yer kaplıyor bence kullanımı da rahat değil ben olsam e bebekte falan var bu yeni çıkanlardan alırım
tomvejerry minervadefne E bebekte almak için maddi durumum fazla yok panda olanınin bile en uygununu almaya calisicam teşekkür ederim canım 🤗biz sitedeyiz apartman girişine koyabiliyoruz sorun olmicak yer konusunda Allah’tan
minervadefne tomvejerry yer konusunda sıkıntı yoksa sorun olacağını sanmıyorum bizim yerimiz yok eve koyduk valla bazen tutup atasım geliyor da 2. Çocuğa Kullanırız diye bişey demiyorum 😂
123aa Oğlum bebek arabasında durmuyodu aldık ve rahat ettik baya da kullandık trendyoldan almıştım ben