Bebeğim 3 kilo doğdu, 2 aylık ölçümünde 4.350 çıktı kilosu, doktorumuz kilo alımı çok korkutucu değil ama bayram sonrasında gel yeterli kilo almamış olursa takviye mama önerelim dedi. Günde 7-8 kaka yapan kızım 4-5 günde 1 kez kaka yapar oldu göğüslerim de yumuşadı ilk zamanlara göre sağımda tek memede günlük 90ml zor cıkıyo . Takviye bebek sütü öneriniz var mı