Asu Bebegim 3 bucuk aylik az once farkettim ki gozunde kanlanma var ve sanki gozundeki beyaz tabaka cizilmis gibi kan toplanmis bir yerde hic basina gelen var mi acil yardim lutfen
Minnil [bilinmeyen] yaaa benim oğlumda Doğumdan dolayı gözleri kanlı doğdu 15 gün oldu ama daha tam geçmedi size ne demişti doktor
Minnil [bilinmeyen] evet aynı şey olmuş bizimde beyaz kısmında halka şeklinde iki gözünde de var normal doğumlarda bazen olabiliyo demişti doktor bi ay sürer geçmesi dedi ama ben çok takıyorum hele bide başkaları sorunca gözü geçti mi diye iyice sinir oluyorum 😪
Asu Benim bebeğime de doktor retina diye antibiyotik damla verdi gözün beyaz kismini cizmis resmen. Aman anneler bebislerin tirnaklarini kesin
habibe_omerasaf Asu merhaba arama kısmndan bakıp postunuza denk geldim. Oğlum bugn çığlık çığlık ağladı bir baktm gözünün beyaz kısmı kanlı çizmiş şu an acile götrmek istiyorum çok korkuyorum sizin nasıl olmstu geçtimi😫😞😞😞 tırnağıyla yapmış sanırım
Asu habibe_omerasaf canim doktora getir cunku biz gittik antibiyotik verdu bir hafta kullandik sonra gecti cok sukur
Asu habibe_omerasaf yok canim bizde olmadi sizde de olmaz inşallah. Ama beyaz kisma degil de gözün oldugu yere gelirse sıkıntı oluyormus ondan tırnaklarını uzatmadan kes canim ben artik oyle yapiyorum
habibe_omerasaf Asu bende kesinlikle uzatmıyorm canm ama kenarnda kalmıs onu da törpülememe izin vermiyo