Gerçekten ağlıyorum artık, 4 yaşında oğlum bu sene kreşe başladı, son 4 aydır boğazı şişiyor çok ateşleniyor crpsi yükseliyor 3 gün hastanede yatıyoruz, 1 hafta antibiyotik içiyor düzeliyor, 1 hafta 10 gün sonra tekrar aynı hastalık başlıyor, ne olur bilen varsa bir yol göstersin hangi doktora götürüyüm, ankaraya yakınım bulunduğum ilde uzman dr a götürüyorum bademciklerini aldırabilirsin dedi, bu durumu yaşayan anneler varmı lütfen yardım edin