Bebeğim 4 ay 24 günlük sürekli uyu uyan uyut şeklinde ileriliyor gündüz uykusu bu sürede azalcakmış gündüz uykuları tamam da hbir iş yapamıyorum uyanıyor geri uyutuyorum buda bir süreç mi?? Geçecek mi desteksiz en azından 1,5 saat uyuması gerekmez mi? Tecrübeli anneler yazabilir mi