aaa1864 _-zeynep-_ en iyisi kocadan uzak durmak😄 Doğum kontrol hapıyla hamile kaldım ve geri çekil de yaptığımız halde olacağı varsa her şekilde oluyor sprialle hamile kalan da çok oluyor
_-zeynep-_ aaa1864 işte bende bundan bahsediyorum kaç yöntemle korunurken hamile kalan binlerce insan varken Okey marka kullanırsan hamilelik gerçekleşmez demek çok saçma ve ütopik geldi bana. :) işi şansa bırakmayıp birden fazla yöntemi aynı anda kullanmak lazım. Tüm bunlara rağmen oluyorsa da takdiri ilahi :)
aaa1864 _-zeynep-_ süt konusunda değil de hormonlara etki ediyor kullandığım dönemde kıllarımda farklılık oldu ve aşırı sinir yapmıştı bende nedensizce
_-zeynep-_ aaa1864 olabilir herkesin vücudunda farklı etkiler yapabilir. Yazz marka kullanan arkadaşımda sinir ve cinsel isteksizlik yaşadığını söylemişti. Bende olmadı mesela. Birde tüm bu yan etkileri yaşamak istenmeyen gebelik yaşamaktan daha iyidir bence:)
aaa1864 _-zeynep-_ çocuğum 14 aylık olacak artık bir çocuk daha gelse sıkıntı olmaz gözüyle bakıyorum doğum kontrol hapı + geri çekilmeyle zaten hamile kalmıştım şimdi korunmuyoruz 2 ayı geçti sadece geri çekilme olursa olur diyoruz daha bir şey yok olacak olan ne önlem alırsan da oluyor olmayacak olursa olmuyor ben buna inanıyorum
_-zeynep-_ Tosbikkkk ne alakası var? Burdan bu mantığı mi kurdunuz? Olumsuz konuşarak mı hamile kalıyoruz?😂 Ben sadece tek yonteme güvenmeyin diyorum. Asıl tek yonteme güvenip savunan sizin 7 çocuğunuz olur. Bir kaça burda prezervatife rağmen hamile kaldım diye post açarsınız 😂
Tosbikkkk _-zeynep-_ evrene sürekli olumsuz mesaj gönderenler konuştukları kelimelerle sınanırlar. Azıcık araştırma birazcık bilgi size bişeyler katabilir =)
_-zeynep-_ Tosbikkkk bence araştırma yapması gereken sizsiniz. Zira hiçbir korunma yönteminin kesin olmadığını bile bilmiyorsunuz. Biz en azından biliyor ve buna göre hareket ediyoruz :) ayrıca ne ile sınanıcam tam olarak ben korunuyorum asla hamile kalmam mı diyorum?😂
Tosbikkkk _-zeynep-_ uzmanlar prezervatif doğru kullanıldığında hamile kalınmaz diyorlar. Bence uzmanlardan daha fazla bilginiz olduğunu sanmıyorum
Aylizzmm _-zeynep-_ merhabalar peki adeti kesiyor diyorlar doğrumu acaba ben yasmin kullandim çok kötü yapti
missfortune Tosbikkkk prezervatif hem gebelik hem de zührevi hastalıklar için yüzde yüz koruma sağlamaz her zaman hata payı vardır. Rahminizi aldırmadığınız sürece yüzde yüz korunamazsınız malesef.
gizem231217 Okey prezervatif eşliğinde cezeratte emziren annelerin icebilecegi dogum kontrol hapi iciyorum kesinlikle bebek isyemeyen için tek yöntem bence az . Ayrica iliskiye baslamadan takilmasi gerekiyor bence zevk suyundan hamile kalanlari da çok duyduk
mommmmy minisannesii ertesi gün hapı asla emzirirken kullanılmaz . Normalde bile kadınlara yılda 1 kereden fazla önerilmiyor. Lütfen yanlış yönlendirmeyin çok zararlı bir ilaç
minisannesii mommmmy kendimde kullandım ve kafama göre kullanmadım. Emzirirken kullanabileceğim söylendi tabii bu çok nadire mahsus olabilir
Tosbikkkk missfortune o zaman yıllar boyunca sadece prezervatif kullanıp hamile kalmayanlar dua edip mi hamile kalmıyor? Bu kadar prezervatif düşmanı olmayın ya
missfortune Tosbikkkk neden korumuyor diyormuşuz gibi algılıyorsunuz ki? Yazdığım cümlede zaten yüksek bir oranla koruduğunu belirtiyorum. O kadar yüksek koruma sağlamasa her yer çocuk kaynar çoğu kişi prezervatif ile korunuyo. Özellikle evlilik dışı ilişkiler. Sadece yüzde yüz güvenilmez diyorum.