Pturesmoma bende mesela aman süt için yemeye gerek yok eczaneden birşeyler alırım kullanırım kilo almam diyordum ama gerçekten yemeden süt olmuyor yani gece gündüz yedirdiler gece 3-5 emzirdiğim anda bile ağzıma yemek tıktılar bir alıştım ki yemeye aboooo tabak tabak yiyorum doysamda yemek istiyorum hele sevdiğim yemeklerde bitene kadar yiyorum, artık böyle yemekten uyku çöküyor üstüme