Aizat Merhaba arkadaşlar oglum 3 yaşında , sabah kusarak uyuandı hemen hastaneye goturdum ateşi yok , ishal yok , Doktorda yedigini sinirememiş olabilir dedi . Karşılaşan ver mı. ?
Birceninannesi Aizat merhaba çok geçmiş olsun. Bağırsak enfeksiyonu salgını var. Kızımın da sabah kusarak başlamıştı ishali yoktu. Gecesine ateşi çıktı ertesi gün de bir kez ishal şekilde kaka yaptı. Yani ishal ateş kusma hepsi birlikte olmayabiliyor. Takip etmekte fayda var
barlasinanneesi Asyakus123 merhaba benim de oğlum da başladı iki gündür kusma ve ateş var. Bugün ishali başladı.ne kadar süruyor? İştah desen zaten yok iki gündür serum takviyesi alıyor oğlum
barlasinanneesi Asyakus123 peki sizde ve ailese başka yaşayan oldu mu cnm şuan esimd e de aynı belirtiler başladı