Selam güzel anneler 4 ay 21 günlüğüz ama uyurken savaş veriyoruz resmen bağırmalar memeyle kavgalar sabah 8 den bu yana toplasanız 3 saat uyumuştur hani nerde 3 uyku periyodu sizde de durumlar böyle mi anneler ayrıca hesaplayabilecek olan anne var mı bu atak bitmedi mi hala?