vecihi Merhabalar. Bebeğim 9 aylık ve Korbell 2 aydır koku sızdırıyor. Poşetini de sıkı bağlıyorum, sürekli temizliyorum ve boşaltıyorum da. Acaba vidalar falan mı gevşemiştir? Yaşayan ve çözüm bulan var mı?
LadyGaddar vecihi Ben birinden duydum bebeler ek gıda başlayınca korbel koku yapıyormuş işe yaramiyormuş 🤷🏻♀️
Mnli vecihi benim ilk çocuğumdan kalma 2. Ek gıda yemeye başlayınca ve özellikle havalar ısınınca bizde de koku yapmaya başladı balkona koydum