D_deniz
Bana doktorum keçi sütünün sindirimi zordur dedi. Evet gerçektende öyleymiş benim bebelerim prematüre ve kullanamadım ama 6. Aydan sonra düşünüyorum yeniden denemeyi. Sma comfort kullanıyorum bize yaradı sindirimi çok kolay gaz da kolay çıkıypr kaka da, bu biraz deneme yanılma işi maalesef