@Lutfiye_yangoz bizde anne sütünü 3 aylıkken, mamayıda 10 aylıkken bıraktık. 10 aylık olduğundan beri tamamen ek gıdayla besleniyo. Çok denedim, içmeyince içmiyo tamamen ek gıdayla beslendik bizde napalım. Kaşık mamaları falan oluyo onlardan verdim bazen