gozdeanne1 benim şuan bebeğim 7 aylık oldu . 3 aylıkken kabızlık sorunu yaşadık.
Gayet normal yaparken bi anda 3-4 gün yapmadı doktora gittik 10 güne kadar normal dedi
Ama Bebek aşırı ıkınıp ağlıyordu hep.kulak pamuğuna zeytinyağı sürüp makatı uyardık çok hafif içine doğru sürdük yağ. 1 çay kaşığı da günlük olarak içirdik . Egzersizler yaptırdım ama fayda etmedi 7-8 gün oldu bebeğim hala yapamadı yine doktora gittik çocuk cerrahı baktı bu sefer. Değişik bir ince demir çubuk ile kendisi içine sokturarak kaka yapmasını sağladı . O günden sonra bende evde kulak pamuğu ile aynısını yaptım aşırıya kaçmadan. Birde fitil verdi 2 günde bir onu attık. Herkes atma alışır bilmem ne dedi ama çocuk mahvoluyordu. İyiki de atmışız 10-15 güne çocuk kendi yapmaya başladı eskisi gibi