serife41 Merhaba anneler doğum yapalı 20 gün kadar oldu göğüs ucu yaralarım hala geçmedi nasıl geçer fikri olan var mı
onefinemom serife41 bana emzirme danışmanım madecassol önermişti o bayağı toparladı . Sabah akşam sürüyordum ama emzirmeden önce duru su ile yıkamak gerekiyor
tanbel serife41 garmastan pomat. Aklına gelebilecek her kremi deneyen biri olarak en iyisi diyebilirim.
melekannes Lansinoh krem çok iyi geldi bana birde kalkan kullanıyorum ikisiyle hemen iyileşti benim göğüs uçlarım