SweetMom__ Şimdi bacimsular biz yarın gece Allahin izinylle yolcuyuz bayrama gidiyoruz kv ye simdi bayramligimi giyemi gidem yoksa rahat rahat mi giyim çünkü sabah orda olacağız direk merkeze inecek otobüs böyle süslü püslü olayım diyorum sizce nasl giyiniym😊
_YanakReisinAnnesii SweetMom__ uzak bir yerse özellikle direkt eşofman çeker giderdim 😂otobüste süse püse hiç gelemem her zaman rahatlıktan yanayım 😂
Melike_ikra SweetMom__ pijama değilde eşofman takımı giyebilirsin aşkım. Rahat rahat yolculuğunu yaparsın
SweetMom__ Kadifemsii pijama cekiyim hiç uyuyamam zaten bide of biliyor musun şimdi işlerim biti evi hortumla temizledm
Kadifemsii SweetMom__ Allah yardımcın olsun bende her yolculuk öncesi eve dip köşe girişirim 😬 orada dinleyebilirsin umarım
SweetMom__ Kadifemsii kız çok yoruldum ya ev temiz kalsn ben gelince öyle göreyim yoksa asla uyumam😣 çok uykum var ama kişisel bakimimi yapacam daha😔 orda inşallah yaa