bsrakurt e öyle diyosunuz da benımde ilk bebegim meme artı mama ilerliyorum söylentiler insana kendini suçlu hissediyor çevrendeki herkes tartışmasız baskı niteliğinde algılıyorsun çünkü lahusasın, pişman değilim mama için, cocugum ac kalmasından iyidir, 3 ay 3 günlük olduk herhangi bir meme reddi durumu yaşamadık sukurler olsun🙏🏻