direnim_ ben veriyorum gece uyuturken ve etkisini de gördüm yani eskiden çok yararlı olduğu söylenirdi şimdi de zararlı olduğu söyleniyor üç beş yıl sonra tekrar yararlı olduğu söylenebilir bilemiyorum. Eskiden anne sütünün bile 6 ay verilmesi 6aydan sonra kesilmesi gerektiği söylenirmiş annelere, 6 aydan sonra anne sütü yaramıyor derlermiş şimdi 2 yaşına kadar emzirin diyorlar yani bilim sürekli değişen birşey bu yüzden araştırıp hangisi kafanıza yatıyorsa onu yapmak daha doğru olur. ben hamileliğimde çok bacak ağrısı çektim her gece yatmadan büyük bir bardak süt içerdim bacak ağrıma çok iyi gelirdi kendim de çok severim sütü zaten o yüzden oğluma da veriyorum süt içmeye başladıktan sonra daha bi gelişti çocuk