11 aylık kızım bı anda ateşi çıktı akşam ama keyfi yerindeydi oynadı yedi ictj iştah da iyiydi sonra uyku saati geldi uyudu hala da uyuyor ateş bı 38 oldu sonrs 38.5 a çıktı mudahelr etmedim uyjyor diye zibinla yatıyor zayen uyku arası calpol verdim.biras ama.nden oldu ki huysuz değil ağlamıyor napmam lazim