Merhaba hanımlar 😊 5 ay 3 günlük bebeğim var . İlk günden beri meme + mama olarak gidiyoruz . 3 saatte bir 90 cc mama yiyor . Ve sadece sağ göğsümü emiyor 🤦🏻♀️ Ek gıdaya erken geçsem mi diye düşünüyorum benim gibi olup ek gıdaya geçen var mı? Ve nelerle başladınız😊