Merhaba bebeğim 3 aylık. Gözleri de çekik yapılı iki gündür sağ göz kapağında büyüme oldu o çekik göz yuvarlak oldu bildiğin. Dün doktora gittik enfeksiyon olabilir dedi görüntüde bişey yok ama. Tobrased damla yazdı üç gün üç damla kullanıcaz bugün başladık şu an herhangi bir değişiklik yok bakınca da üzülüyorum. Var mı benzer durumla karşılaşan acaba?