incim01 şuan lohusasın tüm duyguları o kadar uçta yaşıyorsun ki ❤️ama inan hepsi geçiyor, sakın ağlama kendini harap etme insan sonra çoook pişman oluyor bu günleri hatırlayınca. Her anın tadını çıkarmaya çalış, eminim ki kısa süre de tekrar kavuşacaksınızdır 🙏🏻 sağlıkla büyüt bebeğini 🥰