AnnaGloria Zayıfladım zaten açıkçası kılomda yoktu sadece göbeğim vardı doğum yapalı 1 yıl oldu ama göbeğim hala var açıkçası bekarken de göbeğim vardı ama rahatsız edecek kadar değil di ne yapsam makine falan çare olur mu spor yapamam benlik değil :/
rabiaozdmr AnnaGloria ya bende sezeryan doğum yaptım 4 ay oldu . 55 kiloyum iyi kilodayım da sadece göbeğim kaldı . Emziriyorum diye bişey de kullanamıyorum. Doğal bir şey varsa bende burda bekleyeceğim ☺️
Edo_yekta12 Yürüyüş,mekik,ekmeği kesmek, salata ve yağsız şeyler tüketmek,bisiklete binmek malesef sporsuz gitmiyor o gobek