Kızlar salyalı bi çocuğum yok üç buçuk aylık emzik tutmuyo bir sürü emzik denedim bugün aldığımı 10 dk tuttu öğürdü tükürükleri akıyo hep emzik varken tükürüğünü kontrol edemiyor bu bir problem mi ne yapmalıyım 10 dk tuttuğuunda resmen uykuya daldı me güzel emzikle uyuyacaktı mememi emzik yapıyo çünkü bu sefer kusuyo hep yiye yiye